Aktywny zawodowo w obszarze Supply Chain / Logistics od ponad 17 lat. Doświadczenie w przemyśle, produkcji i usługach logistycznych, w tym 12 lat w zarządzaniu operacyjnym, 5 lat w doradztwie biznesowym, 5 lat w szkoleniach. Menadżer, lider zespołów, przedsiębiorca.
Kariera zawodowa rozpoczęta w 2003 roku od stanowisk specjalistycznych w obszarze logistyki magazynowej i logistyki wewnętrznej. Następnie jako kierownik magazynu, kierownik działu logistyki kontraktowej, kierownik ds. gospodarki materiałowej, kierownik logistyki, kierownik projektu logistycznego, dyrektor ds. logistyki, dyrektor łańcucha dostaw i IT, dyrektor łańcucha dostaw na poziomie dywizji europejskiej.
Od 2014 również aktywny w jako interim manager (menadżer do wynajęcia na projekty) oraz niezależny konsultant strategii zarządzania łańcuchami oraz sieciami dostaw. Od zawsze koncentracja na ulepszaniu i optymalizacji procesów biznesowych za pomocą bogatej skrzynki narzędziowej: standardy zarządzania operacyjnego APICS, filozofia i narzędzia Lean Management, skrupulatność i pomiar procesów Six Sigma, rozsądna optymalizacja zasadami Teorii Ograniczeń. Promotor stosowania zdrowego rozsądku w biznesie i prawdziwej optymalizacji poprzez zbudowanie elastyczności i zwinności metodami Demand Driven.
Certyfikaty:
APICS CSCP, ELA EJLog, 6 Sigma Green Belt, DDI CDDP/DDPP, DDI DDL/DDLP
Wykształcenie:
University of Maryland (Executive MBA), Politechnika Wrocławska (mgr inż. logistyki w ramach zarządzania i inżynierii produkcji), Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu (studia podyplomowe z nowoczesnego zarządzania firmą).